March 26, 2009

Bersedialah.... Season 3: Enjoy!! akan muncul...

Minggu ini tamat sudah pesta praktikal aku yang suam-suam ketiak jer best nyer. Dan sempena pertamatan perkhidmatan aku itu juga tiada majlis atau keramaian perpisahan untuk aku diraikan. Demm!!!!!! xper.. ayah aku ngan dj radio Pahang FM kata kalu wat keje kene ihklas. Waima macamapun layanan orang kat kita, kita kene ihklas supaya mendapat keredhaan Allah S.W.T. Jadi takpe...

Rupa-rupanya, dalam aku sedang kusyuk untuk mendapat keredhaan, member aku x puas hati. Diorang nak jugak celebrate aku walaupun diorang tak bekerja langsung. Jadi ketahuilah mereka hanya menumpang kegembiraan di samping tidak sebarang wang.Tapi masalahnya, nak celebrate celah mane? ni lipis wehh.. mane ade mende kata ceruk bebek nih.

Aku dengan penuh keyakinan terus berdiri dengan angkuhnya, tangan kanan ku mencekak pinggang dan tangan kiri ku menunjuk terus ke mentari di ufuk timur dan hampir kepada ukuran 90 darjah ke tujuh petala langit sambil berkata "dongak kan kepala korang(memang yer diorang dongak)... season 3:enjoy!! akan muncul" seraya dengan itu juga muncul cahaya di belakang ku lagi menampakkan aku seperti mahu bertukar kepada power rangers turbo warna hitam.

Yaa.. season 3:enjoy akan muncul..demeh kumpul lah duit, seluk lah macam mane pun...

4 comments:

  1. sila sediakan duet untuk blanje ak gak~

    mekasih~

    heee~

    ;P

    ReplyDelete
  2. This is Mine: boleh... tapi tempat komeh nak pegi bahaya.

    ReplyDelete
  3. enjoyla kamu.

    wat keje pat tyme ye.

    ReplyDelete
  4. Yaziith Su Anaz: tak mungkin keje lagi kot...

    ReplyDelete