March 18, 2009

Perkara Ini Terjadi...

Ada beberapa perkara yang telah terjadi pada bulan ini yang terus menjadi titik hitam, titik tolak, titik tamabah,titik kepala ko kang dan beberapa titik lagi kedalam hidop aku.
Berikut adalah rentetan peristiwa bulan ini yang dianggap sebagai sial;

i) jatuh tangga KFC seraya dengan makanannya sekali sambil dilihat sekumpulan keluarga di tangga bawah dan aweks di belah tangga atas.

ii) kena marah ngan bos sebab lain yang disuruh lain yang dibuat. Contoh terbaik; disuruhnya mendesign sijil untuk KEJOHANAN BADMINTON BAWAH 15 LELAKI DAN PEREMPUAN KATEGORI JOHAN, NAIB JOHAN, TEMPAT KETIGA dan print sebanyak 250. yang dibuatnya MERENTAS DESA JOHAN, NAIB JOHAN, TEMPAT KETIGA BAWAH 15 LELAKI DAN PEREMPUAN dan menprintnya lebih dari 250.

iii) terlanggar kereta yang terparking kt belakang kereta aku dan diparking oleh seorang mamat gampang dan membe nyer yang pukimak try start fight ngan aku. Melayang 50 aku...50 beb aku ade 100 nk g kuantan esok arinya.

perlu dinotakan perkara2 ini baru berlaku pada bulan ini yang tak abes lagi. ntah ape lg yang boleh terjadi. tapi ku berdoa berharap xde ape la yang maha buruk terjadi kt aku sepertimana aku redah je mende jadi kt aku hatta marah sekalipon.

1 comment:

  1. yang no 1 xley bla

    jatuh saham kau

    no 2:sekali sekala buat silap xpe, tapi kau 250 kali...kahkahkah..apa punya turrr

    ReplyDelete